کد خبر: ۶۱۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
همدان_ استاندار همدان گفت: طبق اعلام معاونت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ستاد ملی، گسترش ویروس کرونا در استان همدان تحت کنترل قرار گرفته است.

به گزارش آرانیوز:سید سعید شاهرخی در جلسه ستاد استانی مقابله ا کرونا، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و ضرورت ثابت قدم بودن در جهت تحکیم آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره)، اظهار کرد: بدون شک این وضعیت حاصل برنامه‌ریزی و تصمیمات خوب ستاد استانی مقابله با کرونا و شهرستان‌ها است.

وی با بیان اینکه همدان در شرایط کنونی نسبت به گذشته در راستای کنترل، پیشگیری و مقابله کرونا، موفق عمل کرده است، ادامه داد: اقدامات تیم‌های نظارت و بازرسی در این مدت برای کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا، قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ستاد استانی با تمام ظرفیت و همه امکانات، باید سعی کند روند افزایشی را کنترل و روند نزولی گسترش کرونا را تثبیت کند، افزود: دانشگاه علوم پزشکی با همکاری ستاد استانی مقابله با کرونا، تیمی را برای بررسی، نظارت و بازرسی به شهرستان‌های رزن و درگزین ارسال کند تا گزارشی کامل از وضعیت را جمع‌آوری کنند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه باید مراکز بهداشت شهرستان‌های رزن و درگزین به‌طور جدی ورود کرده و در راستای کنترل، پیشگیری و مقابله با کرونا اقدامات لازم را انجام دهند، اضافه کرد: شهرستان‌های همدان، ملایر، فامنین، اسدآباد و بهار در وضعیت آبی قرار دارند، وضعیت باقی شهرستان‌ها زرد است.

شاهرخی با بیان اینکه باید با کمک دهیاران و بخشداری‌های شهرستان‌ها، زمینه جلوگیری تجمعات و برگزاری مراسم انجام و به مراکز بهداشت اطلاع رسانی شود، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان نیز متخلفین را به مراجمع قضائی معرفی کند.

وی ادامه داد: تذکرات لازم در راستای عدم برگزاری مراسم عزا و جشن عروسی، حمل و نقل و رعایت پروتکل‌ها به ستادهای شهرستانی ارسال شود تا فرمانداران به طور جدی ورود پیدا کنند.

استاندار همدان با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی توسط بسیج مردمی، افزود: تلاش و اقدامات دانشگاه علوم پزشکی و سپاه پاسداران، در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی قابل تحسین و تقدیر است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار