کد خبر: ۶۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
نور- فرماندار نور شمار طرح های قابل افتتاح در دهه فجر را ۹۷ پروژه عمرانی، تولیدی و اشتغال زا بیان کرد.

به گزارش آرانیوز:علی شادمان بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۹۷ پروژه عمرانی، تولیدی واقتصادی همزمان با دهه فجر در شهرستان افتتاح می‌شود، رقم اعتباری آن را ۴۶۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همچنین ۹ پروژه نیز کلنگ زنی می‌شود.

وی با اظهار اینکه بیشتر در تلاش هستیم پروژه‌های مانده را تکمیل کنیم، گفت: افتتاح طرح‌های تولیدی سبب ایجاد اشتغال برای هزار و ۷۴۸ شغل شده است.

وی با عنوان اینکه تمام کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی را در حال احیا هستیم، گفت: کارخانه‌هایی که احیا نشود، اراضی واگذارشده پس گرفته خواهد شد.

شادمان با بیان اینکه در حال حاضر با کمبود تقاضای کار برای شهرک‌های صنعتی مواجه هستیم، گفت: روند احیای طرح‌های تولیدی رو به رشد است.

فرماندار نور از اجرا و تهیه ۵۰ طرح هادی در ۹۷ روستای بخش چمستان نور خبر داد و گفت: تداوم این جهش سبب توسعه و شکوفایی می‌شود از این رو افق توسعه شهرستان امیدوارکننده و بالنده است.

وی یادآور شد: در کنار تمامی مشکلات بیش از حد متعارف بودجه عمرانی از بودجه ملی بهره گرفتیم و گازرسانی در مناطق کوهستانی وبالادست نظیر بلده در حال اجرا است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار