کد خبر: ۶۱۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
جویبار- فرماندار جویبار از افتتاح ۲۷ طرح عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر دادو گفت: هزینه اجرایی این طرح هابالغ بر ۲۷ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش آرانیوز:سید علی اسد بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اصحاب رسانه اعتبار هزینه شده برای ۲۷ طرح عمرانی را ۲۰ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان اعلام کردو افزود: مهم‌ترین طرح قابل افتتاح در دهه فجر امسال، زیرسازی و آسفالت جاده ساحلی چپکرود به متراژ ۱۹ هزار و ۷۶۰ متر مربع است با اعتبار بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر احداث و تجهیز ساختمان شهرک صنعتی به متراژ ۱۵۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: ساختمان آتش نشانی شهرداری جویبار هم در ۳ طبقه و به متراژ ۳۵۰ متر مربع و هزینه ۱۲۰ میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار جویبار دیگر طرح‌های قابل افتتاح در ایام الله دهه مبارک فجر را احداث ۲ طرح اشتغالزایی بهزیستی، احداث مسکن مددجویی و ۲ طرح اشتغالزایی کمیته امداد، تأمین روشنایی بلوار دریا، روکش آسفالت روستای بالازرین کلاً به متراژ ۶ هزار متر مربع، احداث کانال آبرسانی بطول ۲ هزار متر مربع، اجرای بوستان و زمین ورزشی روستای آباده، نصب ۵ دستگاه پایش تصویری در روستای گلدشت، اجرای زیرسازی آسفالت به طول یکهزار متر مربع در روستای گلدشت، نصب هفت دستگاه پایش تصویری در روستای میانملک و اجرای بوستان و زمین ورزشی در روستای چارطاق بن اعلام کرد.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر جدول گذاری و اصلاح هندسی میدان سراج کلاً و اصلاح هندسی و روشنایی بلوار خیابان بیزیکی به بهره برداری می‌رسد، افزود: زیرسازی آسفالت خیابان طاهرپور، اجرای کانال و زیرسازی آسفالت و همچنین اصلاح هندسی و موزائیک کاری و آسفالت میدان جوان محله هم به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان جویبار با اشاره به اینکه در ایام الله دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی ۲ طرح با برآورد هزینه ۳۱ میلیارد ریال آغاز می‌شود، گفت: این طرح‌ها شامل عملیات اجرایی ساختمان ۱۱۵ بین جاده‌ای و مسکن مددجویی بوده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار