کد خبر: ۶۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
مشهد - مسئول رسانه سازمان تبلیغات خراسان رضوی از ادامه پذیرش طرح‌های ارسالی رویداد ملی طواف در استان خبر داد و گفت: طرح های دریافتی در مرحله ارزیابی قرار دارند.

به گزارش آرانیوز:عبدالله ابراهیمی  با بیان اینکه فراخوان طرح‌های پیشنهادی برتر فرهنگی در حوزه آسیب شناسی که توسط سازمان تبلیغات کشور و از جمله خراسان رضوی از ابتدای بهمن ماه جاری آغاز شده است گفت: پذیرش این طرح‌ها تا آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب ادامه دارد.

وی در تشریح محورهای این رویداد بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند در محورهای خانواده، اعتیاد، بیکاری، مفاسد اخلاقی و اجتماعی و حاشیه نشینی و مناطق محروم طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی دینی برتر را به دبیر خانه رویداد در اداره کل تبلیغات خراسان رضوی ارسال کنند.

مسئول رسانه سازمان تبلیغات خراسان رضوی از حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های کیفی فرهنگی در موضوعات دارای اولویت در عرصه‌های فرهنگی با رویکرد آسیب‌های اجتماعی خبر داد و اظهار کرد: طرح‌های دریافت شده به محض دریافت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی به پایش و ارزیابی طرح‌های دریافتی اشاره و توضیح داد: تمامی طرح‌ها پس از ارزیابی دقیق و پایش، کارشناسی شده و پس از انتخاب در مرحله استانی به منظور ارزیابی کشوری به دبیر خانه سازمان تبلیغات مرکزی ارسال می‌شود.

ابراهیمی به حمایت از طرح‌های منتخب کشوری اشاره و گفت: از این طرح‌ها در قالب جوایز نقدی حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار