کد خبر: ۶۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
ساری- استاندار مازندران از شناسایی کانون های مواد مخدر و مناطق آلوده در شهرهای مختلف استان خبر داد و گفت: مواد مخدر موجب آسیب های اجتماعی مختلف شده است.

به گزارش آرانیوز:احمد حسین زادگان ظهر، چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر استان با عنوان اینکه مواد مخدر و اعتیاد، سالهاست که موجب آسیب‌های اجتماعی مختلف به جامعه شده است، خاطرنشان کرد: نباید با روزمرگی موجب تشدید صدمات و آسیب‌های ناشی از این بلای خانمانسوز به جامعه شویم.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه اکثر کانون‌های مواد مخدر و مناطق آلوده در شهرهای مختلف استان شناسایی شده است، تصریح کرد: باید با اهتمام، جدیت و تلاش شبانه روزی، پیگیری مصوبات و احساس مسئولیت در راستای تکالیف کاری مبارزه با مواد مخدر را تقویت و همگانی کنیم.

حسین زادگان اظهار کرد: دستگاه‌های مسئول همچون دانشگاه علوم پزشکی، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی، نظارتی و … که نقش مهمی در مقابله با این پدیده شوم در جامعه دارند در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی تکالیف و رسالت سنگین‌تری در استان دارند که ضرورت دارد از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بحران بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی اجتماعی نباید مانعی برای سهل انگاری در مقابله با مواد مخدر و غفلت از آسیب‌های اعتیاد شود، افزود: فرمانداران به صورت منظم جلسات شورای هماهنگی مواد مخدر را در شهرستان تشکیل دهند و جلسات استانی هم به صورت ویدئو کنفرانس با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار