کد خبر: ۶۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
شهرکرد- دفتر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش آرانیوز:دفتر خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری ظهر سه شنبه طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، رئیس و اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه چهارمحال و بختیاری دارند.

جعفر مردانی بیان کرد: مدیران باید پاسخگوی عملکرد خود در برابر رسانه‌ها هستند.

وی اظهار داشت: خانه مطبوعات جایگاهی برای ایجاد همدلی در بین اصحاب رسانه باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دهه فجر در پیش رو است، ادامه داد: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان است.

وی ادامه داد: بسیاری از محرومیت‌های چهارمحال و بختیاری به برکت انقلاب اسلامی رفع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خبرنگاران طی ۱۱ ماه گذشته همراه با مسئولان و پا به پای کادر درمان در صحنه اطلاع‌رسانی حضور داشتند و این مهم قابل تقدیر است.

امید افزایی و ایجاد فضای نشاط در جامعه هدف رسانه‌ها باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم اظهار داشت: امید افزایی و ایجاد فضای نشاط در جامعه هدف رسانه‌ها باشد.

ابراهیم شریفی بیان کرد: امید آفرینی زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات در جامعه است.

وی تاکید کرد: نقدهای سازنده زمینه ساز حرکت در مسیر توسعه استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیار تاکید کرد: خانه مطبوعات محلی برای حل مشکلات خبرنگاران است.

رئیس خانه مطبوعات و خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری نیز در این مراسم با تاکید بر فراهم کردن بستر مطالبه‌گری در استان، حمایت بیش از پیش از خبرنگاران را خواستار شد.

میثم محمودیان به موانع اجرایی تأسیس تعاونی مسکن اصحاب رسانه استان نیز اشاره کرد و گفت: امید است با همکاری مسئولان این مطالبه جدی خبرنگاران نیز محقق شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار