کد خبر: ۶۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
بیرجند- معاون دادگستری خراسان‌جنوبی گفت:متأسفانه در راه‌های روستایی خراسان‌جنوبی علائم و تابلوهای رانندگی از بین رفته و خط کش های درست نیز وجود ندارد که خود منشاء تصادفات است.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام یدالله وحدانی‌نیا صبح دوشنبه در کارگروه مشارکت در طرح کاهش و پیشگیری از تصادفات خراسان‌جنوبی اظهار کرد: این روزها سخن از بازگشایی مرز یزدان است که اگر این اتفاق رخ دهد، حجم تردد ماشین‌های سنگین در استان افزایش خواهد یافت.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: از این جهت باید بهبود و بهسازی و رسیدگی به وضعیت پایانه مرزی یزدان در راستای پیشگیری از حوادث تا قبل از بازگشایی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وحدانی‌نیا با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی خراسان‌جنوبی ادامه‌داد: متأسفانه در راه‌های روستایی خراسان‌جنوبی علائم و تابلوهای رانندگی گاه افتاده و خط کشی‌های دقیق و درست نیز وجود ندارد که خود منشاء تصادفات است.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا در سال جاری به صورت طبیعی کاهش سفرها و کاهش آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات رانندگی را به همراه داشته است، گفت: امیدواریم با کاهش شیوع کرونا و افزایش مسافرت‌ها مجدد شاهد تصادفات نباشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت تقویت فرهنگ رانندگی در خراسان جنوبی و صبر و مدارا در بین مردم یادآور شد: کاش قبل از اینکه در محوری تصادف وحشتناکی رخ دهد، آن را اصلاح کنیم و مسائل را به بعد از رخ دادن حوادث موکول نکنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار