کد خبر: ۶۰۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه؛ راه مقابله با آمریکا کار است یک شعار نیست، گفت: باور انقلاب رهبری و امام خمینی این بود که اقتصاد باید به دست مردم اداره شود.

به گزارش آرانیوز، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه به تولیدکنندگان و مردم ایران گفت: تولیدکنندگان در حقیقت  امروز  اقتصاد کشور را پیش میبرند.

وی ضمن تبریک ولادت میلاد امام خمینی(ره) ادامه داد: این مرد بزرگ جز برای خدا کلامی نگفت و جز در راه خدا گامی برنداشت و همین اخلاص بود که باعث احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین شد.

نماینده تهران در مجلس ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر، اضافه کرد: در پایان سال 99 هستیم و در روزهای پایانی قرن و آغاز قرن جدید هستیم البته هم اکنون با یک پاندمی سختی در دنیا رو به رو هستیم که این دنیا را با تکنولوژی و صنعت به شدت غافلگیر کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این پاندمی توانست در اندک زمانی برنامه های طراحی شده را در هم بکوبد و از نظر اقتصادی توانست فروش نفت را به صفر برساند و گردشگری را تعطیل کند اقتصادهای که سالها با یک مکتب اداره می‌شد را مجبور کرد تصمیمات متفاوتی اتخاذ کنند.

قالیباف با بیان اینکه در این قرن خوی استکباری از ترامپ دیدیم، افزود: ترامپ از تمام تعهدات بین المللی عبور کرد و فشارهای غیرقانونی به ملت های جهان و به ملت خود وارد کرد که کشور ما نیز از این تصمیمات دچار آسیب شد.

وی با بیان اینکه می توان از اتفاقاتی که در سالهای گذشته رخ داد یک درس بزرگ بگیریم، خاطرنشان کرد: آن درس این است که نمی توان به قدرت‌های بزرگ اعتماد کرد زیرا قدرت های بزرگ خوی استکباری و دور از انسانیت دارند و نمی‌شود به آنها اطمینان کرد.

نماینده تهران در مجلس تصریح کرد: آن چیزی که ما درس می گیریم این است که باور کنیم خودمان باید قوی شویم باید باور کنیم به این که به علم و اندیشه و خلاقیت تفکر جوانان خودمان ایمان بیاوریم و فرصت ها را برای آنها فراهم کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اینکه گفته می شود راه مقابله با آمریکا کار است یک شعار نیست، گفت: باور انقلاب رهبری و امام خمینی این بود که اقتصاد باید به دست مردم اداره شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار