کد خبر: ۶۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
رودسر- نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: با رایزنی های صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی گیلان زمینه فعالیت شبانه روزی درمانگاه کلاچای در آینده نزدیک فراهم شده است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمد صفری ظهر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کلاچای با اشاره به رایزنی‌های انجام شده با رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، اظهار کرد: در این نشست طرح ارتقا و تبدیل وضعیت درمانگاه کلاچای مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و بزودی فعالیت شبانه روزی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح زمینه را برای تأمین تجهیزات این مرکز و رفع کمبودهای آن فراهم می‌کند، گفت: تعدادی تجهیزات و دستگاه‌های سرمایشی نیز برای بیمارستان شهید انصاری رودسر تهیه و تأمین شده است.

نماینده رودسر و املش در مجلس در ادامه به نقش و اهمیت جایگاه آموزش و پرورش اشاره و اضافه کرد: تربیت نیروی انسانی پویا و کارآمد از مهم‌ترین کارکردهای آموزش و پرورش است.

حجت‌الاسلام صفری با اشاره به برخی دغدغه‌ها و مشکلات آموزش و پرورش، تصریح کرد: ارتباطات بیشتر با حوزه آموزش و پرورش می‌تواند در اجرای برنامه‌های این سازمان تأثیرگذار باشد.

وی وجود مدارس فرسوده در کلاچای و شهرستان رودسر را نامطلوب عنوان کرد و افزود: حضور دانش آموزان در چنین فضاهایی برای تعلیم و تربیت شایسته نیست.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار