کد خبر: ۶۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه برجام نسخه حل مشکلات کشور نیست، گفت: ایران اسلامی در اوج اقتدار ایستاده است و در مباحثی همچون موشک و پهباد عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیرجند اظهارکرد: در رزمایشی که ارتش و سپاه در از سواحل مکران تا اقیانوس مدیترانه برگزار کردند کسانی که دل به برجام بسته اند متوجه شدند که ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت است.

وی با بیان اینکه قدرت واقتدار پهباد وموشک ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاندیم، تصریح کرد: ایران اسلامی در مباحثی همچون موشک و پهباد عقب نشینی نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این رزمایش همچنین به دنیا نشان داد که قدرت نظامی ایران پس از شهادت سردار سلیمانی بر خلاف خیال باطل خیلی از کشورها، تضعیف نشده است، عنوان کرد: نیروهای مسلح ارتش و سپاه با عزت در کنار نیروهای مقاوت ایستاده اند.

وی با اذعان به اینکه در موضوع واکسن کرونا هنوز برخی به توان داخلی کشور توجهی ندارند، اظهارکرد: همان طور که رهبری فرمودند آمریکا و انگلیس قابل اعتماد نیستند و نباید دل به واکسن این کشورها بست.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه این کشورها می‌خواهند واکسن خود را بر روی سایر ملت‌ها امتحان کنند، ادامه داد: در آزمایش‌های واکسنی که توسط آمریکا تولید شد چندین نفر فوت کردند و یا دچار آسیب‌هایی شدند.

وی بیان داشت: باید بر روی ظرفیت‌های های داخلی تمرکز شود و از مراکز پژوهشی در این زمینه حمایت کنیم.

خطیب موقت جمعه بیرجند با بیان اینکه اندیشه امام راحل (ره)، اندیشه اسلام است، ادامه داد: این اندیشه مرز ندارد و این یعنی هرجا صدای مظلوم شنیده شود به یاری او خواهیم رفت.

وی با اشاره به سالروز رحلت حضرت ام البنین و نامگذاری این روز به نام تکریم از مادران شهدا عنوان کرد: باید همیشه قدردان خانواده شهدا و مادران شهدا باشیم همچنان که رهبر معظم انقلاب نیز بارها خانواده شهدا را مایه دلگرمی نظام دانسته اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار