کد خبر: ۶۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
شهرکرد- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: افزایش توانمندی نظامی موجب افزایش اقتدار کشور در جهان شده است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به روی کار آمدن رئیس جمهور جدید آمریکا، اظهار داشت: برخی احساس می‌کنند که با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید در آمریکا همه چیز تمام شده است و گذشته‌های آمریکا تمام شده است و همه چیز از نو شروع شده است.

وی گفت: همه می‌دانند آن رئیس‌جمهور که رفت با این رئیس‌جمهوری که آمده است، هر دو در یک فاز هستند هر دو یک راه را دارند دنبال می‌کنند و هر دو دشمن سرسخت انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: هر دو تحریم کننده هستند و هر دو سنگ‌انداز هستند و هر دو هر چه می‌توانند علیه این انقلاب تلاش می‌کنند.

وی گفت: مسائل اقتصادی و نابسامانی‌های بازار و گرانی‌ها از یک‌طرف فشار بر زندگی مردم می‌آورد از آن‌طرف مسئله بازار سرمایه است که موجب خسارت‌هایی به مردم شد.

نکونام تاکید کرد: مردم صادقانه دارند خدمت می‌کنند و دارند کمک می‌کنند و یاری می‌کنند و نباید مورد بی‌مهری قرار بگیرند و نباید نگاه به بیرون باشد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش نظامی، گفت: توانمندی دفاعی، توانمندی نظامی، توانمندی اقتصادی و توانمندی امکانات با برگزاری رزمایش در نیمه دوم دی‌ماه به دشمنان درس بزرگی دارد و واقعاً اقتدار آفرین بود و چشم دشمنان را به حول و قوه الهی کور کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: برگزاری رزمایش دریایی اقتدار ۹۹ توسط ارتش، بزرگ‌ترین رزمایش پهبادی غرب آسیا توسط ارتش و رزمایش نیروی زمینی ارتش و رونمایی از شهر موشکی در حاشیه خلیج‌فارس برای اقتدار دریایی و رونمایی از ناو بندر عظیم و راهبردی مکران از افتخارات دیگر در نظام اسلامی است که موجب اقدار بیشتر کشور شده است.

وی تاکید کرد: دشمن این‌ها را می‌بیند و وحشت و هراس دارند و به خودشان اجازه نمی‌دهند تعرضی به این کشور داشته باشند و امروز کشور قوی است و توانمند است و مردم در میدان هستند و باید دل ببندیم به این مردم و در فکر رفع مشکلات این مردم باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار