کد خبر: ۶۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
ارومیه -مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از راه اندازی مرکز ملی هماهنگی پایش و آینده پژوهی دریاچه ارومیه در دهه مبارک فجر امسال خبرداد.

به گزارش آرانیوز:مهران نظری در خصوص جزئیات راه اندازی این مرکز افزود: همزمان با فرا رسیدن دهه فجر مرکز ملی هماهنگی پایش و آینده پژوهی دریاچه ارومیه (مهاباد) راه اندازی می‌شود.

وی افزود برای احداث این مرکز بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که با افتتاح و راه اندازی این مرکز، کارهای ستاد احیای دریاچه ارومیه به این مکان منتقل می‌شود و امیدواریم که با بهره‌برداری و راه‌اندازی از این مرکز بتوانیم شاهد به ثمر نشستن اقدامات دولت تدبیر و امید در بحث دریاچه ارومیه و بازگشت نگین آبی آذربایجان به روزهای اوج دریاچه ارومیه باشیم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: برابر ضوابط و قوانین زیست محیطی با هر گونه خرید و فروش، حمل و نگهداری و عرضه گونه‌های حیات وحش در سطح استان برخورد می‌شود.

نظری افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، ضمن ضبط جانوران وحشی، با افراد خاطی و سودجو بر اساس قوانین و مقررات زیست محیطی برخورد می‌شود.مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی از مردم با فرهنگ و دوستدار محیط زیست و حیات وحش استان در خواست نمود از خرید جانواران وحشی خودداری نموده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه تلفنی ۱۵۴۰ و یا نزدیک ترین ادارات محیط زیست اطلاع دهند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار