کد خبر: ۶۰۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
بیرجند- فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش بابیان اینکه مرحله اول احداث پادگان ارتش نهبندان از پیشرفت ۸۸ درصدی برخوردار است، گفت: فاز اول این طرح تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش آرانیوز:امیر سرتیپ دوم رضا آذریان سه شنبه شب در دیدار با استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: احداث و استقرار نیرو در پادگان ارتش شهرهای نهبندان و قاین از منویات رهبری و اوامر فرماندهی کل قوا بود که محقق شد.

وی ادامه داد: در این راستا از سال گذشته تیپ ۲۵۸ نیروی زمینی ارتش در نهبندان و نوار مرزی شرق کشور مستقر شده است.

امیر آذریان با بیان اینکه مرحله اول احداث پادگان ارتش نهبندان از پیشرفت ۸۸ درصدی برخوردار است، اظهار کرد: امید است فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وضعیت امنیت خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در شرایط مطلوب امنیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید در هر شرایطی امنیت خود را حفظ کنیم، اظهار کرد: در حال حاضر در زمینه پدافند هوایی، سامانه موشکی، توپخانه و بالگردهای ارتش پیشرفته هستیم.

امیر آذریان با بیان اینکه تمامی تجهیزات دفاع زمینی، دریایی، هوایی و پدافند هوایی بومی هستند، گفت: این امکانات و تجهیزات به برکت دفاع مقدس حاصل شده که باید قدر دان آن باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار