کد خبر: ۶۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
سنندج- فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست کشور گفت: تاکنون ۱۴۳ محیط‌بان در راستای حفاظت از منابع طبیعی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش آرانیوز:جمشید محبت‌ خانی روز جمعه در مراسم معارفه فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کردستان در سنندج اظهار کرد: محیط‌بانان پاسداران آب، خاک و هوا برای همه جانداران هستند و این فلسفه وجودی سازمان حفاظت محیط زیست است.

وی افزود: با بسیج همه امکانات برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات محیط‌بانان و خانواده‌های آنان تلاش می‌کنیم و ظرفیت‌های موجود را به کار خواهیم گرفت.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه سخنان خود اظهار کرد: محیط زیست به هیچ وجه مانع توسعه نیست بلکه از توسعه سبز که در بلندمدت باعث آسیب رساندن به جانداران نشود حمایت خواهد کرد.

محبت‌خانی افزود: در راستای حفاظت از محیط زیست کشور تاکنون ۱۴۳ محیط‌بان جان خود را فدا کرده‌اند و این رشادت‌ها با ایثار و با فداکاری محیط‌بانان تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کنونی جامعه ما مدیون خون شهداست و همه ما در مقابل خانواده شهدا تکلیف حمایت از آنها را بر عهده داریم و باید به آن عمل کنیم.

محبت‌خانی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار مؤثرتر از اقدامات سلبی است و با تقویت رویکرد اجتماعی و فرهنگی می‌توان ۸۰ میلیون محیط‌بان در کشور داشته باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار