کد خبر: ۶۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
بجنورد- مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان شمالی با اشاره به استقبال مردم از فیلم «دیدن این فیلم جرم است»، گفت: سینماهای خراسان شمالی با اکران این فیلم بازگشایی شوند.

به گزارش آرانیوز:رضا خدادادی با اشاره به آغاز اکران فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» در سینماهای کشور، اظهار کرد: این فیلم در شهرهای سفید و زرد کرونا اکران شده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان شمالی ادامه داد: با توجه به اینکه خراسان شمالی نیز از فردا در شرایط زرد کرونا قرار می‌گیرد، امیدوار هستیم مسئولان استان سینماهای استان را بازگشایی کنند تا با استقبال مردم از این فیلم سینماها جانی دوباره بگیرند.

وی افزود: مخاطبان سینما ماه‌ها است از این فضا دور هستند اما با برنامه‌ریزی صحیح و رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، می‌توان دوباره علاقه مندان این حوزه را به سینما کشاند.

خدادادی با تاکید بر اینکه کرونا بسیاری از مشاغل را تعطیل کرد، گفت: بعد مدتی اکثر مشاغل فعالیت خود را راه انداختند اما سینما همچنان تعطیل است و به این دلیل کارکنان سینماهای استان با ضرر هنگفتی مواجه شدند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خراسان شمالی بیان داشت: ستاد کرونا تمام مشاغل را به نحوی راه اندازی کردند اما برای سینما داران فکری نشد لذا اکنون که شرایط کرونا رو به بهبود می‌رود مسئولان استان می‌توانند این حوزه را فعال کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار