کد خبر: ۶۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
بجنورد- مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد گفت: طی ۱۰ ماه گذشته ۵۷ هزار تماس با آتش نشانی بجنورد برقرار شد اما متأسفانه ۹۷ درصد این تماس‌ها غیر واقعی بوده است.

به گزارش آرانیوز:مجید گریوانی اظهار کرد: طی ۱۰ ماه گذشته ۵۷ هزار تماس با آتش نشانی بجنورد برقرار شد اما متأسفانه ۹۷ درصد این تماس‌ها غیر واقعی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد ادامه داد: تماس‌های غیر واقعی با سامانه ۱۲۵ می‌تواند زمان طلایی برای ارائه خدمات در صورت وقوع حادثه‌ای واقعی در جای دیگری از شهر را هدر دهد.

وی با اشاره به اینکه اعزام مأمورین آتش نشانی در هر مأموریت ۱۴ میلیون تومان هزینه دارد، افزود: حضور مأمورین در گزارش‌های کذب و تماس‌های غیر واقعی عملاً یعنی هدر رفت سرمایه‌ای که از محل عوارض پرداختی شهروندان تأمین می‌شود.

گریوانی گفت: با ارائه آموزش‌های شهروندی در تلاش هستیم سطح آگاهی عمومی را ارتقا بخشیم و امیدواریم با تداوم این آموزش‌ها و جلب مشارکت شهروندان، میزان مزاحمت‌های تلفنی و تماس‌های غیر واقعی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی را کاهش دهیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار