کد خبر: ۶۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
کرج - معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز از آغاز پویش مهر حاج قاسم توسط این نهاد خبر داد.

به گزارش آرانیوز:امیر رحمانی  اظهار کرد: به منظور تسهیل اهدای نذورات و هدایای نقدی، ستاد بازسازی عتبات و عالیات مقدسه در به کارگیری از شیوه‌های نوین پرداخت نذورات سامانه‌ای به عنوان پرداخت آنلاین در سایت مرکز این ستاد راه‌اندازی شده است.

وی بیان کرد: دوستداران ائمه اطهار (ع) از تمام استان‌ها می‌توانند در این امر مشارکت داشته باشند و به عنوان حامی در پرداخت نذورات خودشان در ستاد بازسازی عتبات و عالیات شرکت داشته باشند.

معاون فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم مراجعات حضوری این روش یکی از شیوه‌های جدید و نوینی است که مردم می‌توانند از این طریق نذورات خود را بر اساس مقدار و نوع مشارکت در این سامانه مشخص نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور هم‌وطنان بعد از مراجعه به سامانه می‌توانند، مبلغ دلخواه و نوع مشارکت همچون توسعه بازسازی صحن حضرت زینب کبری (س) در کربلای معلی، سامرا، نجف، … و همچنین پویش‌هایی مانند پویش مهر حاج قاسم برای ساخت مدرسه، آبرسانی، ساخت مسکن که در این سامانه قرار دارد را انتخاب کنند.

رحمانی گفت: این امر فرصتی تکرارنشدنی برای تمامی دوستداران اهل بیت (ع) است که نذورات و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را در متبرک‌ترین اماکن دنیا، صرفه ساخت حرم و تعظیم شعائر الهی کنند.

وی در پایان متذکر شد: هم‌وطنان می‌توانند به شکلی ایمن هدایای نقدی خود را به هر مقدار دلخواه به وسیله کارت‌های بانکی از طریق اینترنت طی کمترین زمان ممکن به آدرس https://atabat.org/fa/onlinepayment/form?paytype=guest پرداخت نمایند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار