کد خبر: ۶۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
سنندج- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: دشمنان به دنبال تحریف واقعیت ها هستند و هنرمندان انقلابی باید با خلق آثار فاخر به روشنگری بپردازند.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین علی جعفرنژاد ظهر امروز در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت کردستان اظهار کرد: در قرآن آیات زیادی در خصوص مفهوم مقاومت وجود دارد و اگر امروز به افرادی نگاه کنیم که به نماد مقاومت تبدیل شدند می‌توانیم از این بزرگواران به عنوان الگو سعادت بخش بهره بگیریم.

وی افزود: حاج قاسم مبانی مکتبش و مسیر حرکتش و جوهره همه آن چیزهایی که از اول تا موقع شهادت به آن عمل کرده است در مکتب اسلام و اهل بیت و امامین انقلاب خلاصه شده بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: تلاش در مسیر رضایت الهی، ولایت مداری، معنویت و بصیرت و موقعیت شناسی از ارکان مکتب حاج قاسم است.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دشمنان در جنگ تحریف واقعیت‌ها از هر ابزاری استفاده می‌کنند که اهداف شوم خویش را اجرایی کنند و ابزار هنر یکی از اولویت‌های آنان است.

وی افزود: با زبان هنر می‌توان بسیاری از ارزش‌ها را در جامعه تبیین کرد لذا انتظار می‌رود هنرمندان انقلابی با خلق آثاری فاخر در جنگ تحریف واقعیت‌ها نقش آفرینی کنند و به مردم روشنگری کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار