کد خبر: ۵۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
اهواز- معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بخش خصوصی در کنار خدماتی که از دولت دریافت می‌کند اما همکاری خوبی برای رفاه مردم ندارد.

به گزارش آرانیوز:رحمان ناصریان صبح امروز چهارشنبه در خصوص کمبود روغن در استان اظهار کرد: در صورتی که راهداری در حمل روغن خوراکی از بندر امام خمینی (ره) به یکسری کارخانه‌های تولید روغن در استان‌های دیگر با سازمان صمت خوزستان همکاری کند، می‌توانیم سهمیه ویژه روغن خوراکی را از این کارخانجات برای خوزستان دریافت کنیم.

معاون امور اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان افزود: اقدام شرکت‌های پخش در صورتی که کالاهای خود را به عمده‌فروشان عرضه کنند، به عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه تلقی می‌شود.

ناصریان با بیان اینکه کالاهایی که شرکت‌های پخش در اختیار دارند صرفاً نباید به عمده‌فروشان عرضه شود و باید در میان همه خرده‌فروشان و در سطح بازار نیز عرضه شود، ادامه داد: اگر این کار صورت بگیرد، کالا راحت‌تر در اختیار مردم قرار می‌گیرد و با کمبود و یا گرانی برخی کالاها در استان مواجه نخواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در کنار خدماتی که از دولت دریافت می‌کند اما همکاری را برای رفاه حال مردم ندارد و از عملکرد بخش خصوصی گله‌مند هستیم، در پایان گفت: بنکداران در کالایی که سازمان صمت به آن‌ها تحویل می‌دهد، خوب عمل می‌کنند اما در جذب کالای بیشتر برای خوزستان از سایر استان‌ها عملکرد بسیار ضعیفی دارند.

نظرشما
پربازدیدها