کد خبر: ۵۹۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کرج - نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس گفت: از نظر شاخص عملکرد جزو ۵ استان اول کشور بوده اما در دریافت بودجه آخر هستیم.

به گزارش آرانیوز:علی عباسی بعد از ظهر سه‌شنبه در دیدار با اعضای مجمع جوانان البرز که در خصوص انتخابات نمایندگان مجلس در خانه ملت برگزار شد، اظهار کرد: ما انتخاباتی را پشت سر گذاشتیم که در کرج و کشور آن طور که باید شور انتخاباتی نداشت و به نسبت دیگر انتخابات مشارکت پایین بود.

وی با بیان اینکه انتخابات تمام شد حالا باید آسیب‌ها و تهدیدها را ببینیم و مشارکتی پایین را از یاد نبریم، تصریح کرد: مردم علاقه به نظام را در تشییع سردار سلیمانی نشان دادند اما مشارکت کم در انتخابات به علت گله‌مندی از دولتمردان ود و اگر به آن نپردازیم جریان انقلابی و کل نظام آسیب می‌بیند، این نوع از حضور مردم اتمام حجت برای مسئولان است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: همان‌طور که ایشان فرمودند این مجلس، مجلس امید است؛ اگر خوب عمل کنیم، مجلس امید است و اگر خوب عمل نکنیم بر ضد خودش می‌شود، بنابراین باید دلیل این باشیم که مردم حضور حداکثری داشته باشند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس با اشاره به ادغام برخی وزارتخانه‌ها خاطرنشان کرد: گاهی اشتباهاتی رخ می‌دهد که به دلیل ناکارآمدی برخی مسئولان است، این مسائل باید آسیب‌شناسی شود و جوانان که فارغ از یکسری مسائل هستند می‌توانند در بعد نظارتی و قانون‌گذاری به مسئولان کمک کنند.

وی در خصوص ایجاد بانک اطلاعات مسئولان بیان کرد: زمانی که وارد مجلس شدم اطلاعات داشته‌های خود را اعلام کردم که از طرف برخی از متولیان امر مواخذه شدم اما در این امر پیش‌قدم بودم، با اصل این موضوع مشکلی ندارم اما باید بدانیم متولی این امر چه کسانی هستند، زندگی بنده به شخصه شفاف است و در هیچ دوره‌ای از اعلام زندگی خود هیچ مشکلی نداشته و ندارم و اگر ما عملکرد خوبی نشان دهیم مردم به مسئولان اعتماد می‌کنند.

عباسی در خصوص واگذاری برخی صنایع و منابع استان البرز به بخش خصوصی افزود: در واگذاری‌ها باید شفافیت، سلامت و عملکرد افراد مدنظر باشد و اگر به شرکتی مجوز داده می‌شود باید پیوست زیست‌محیطی و فرهنگی داشته باشد تا سلامت، امنیت و رفاه مردم به خطر نیفتد.

وی حضور مدیران بومی در استان را از جمله مهم‌ترین دغدغه‌های استانی عنوان کرد و گفت: نبود یا کمبود مدیر بومی یکی از ضعف‌های استان است و ما قحط‌الرجال نداریم اما در بحث‌های مدیریتی جهل‌الرجال وجود دارد، باید کادرسازی صورت گیرد تا در مجموعه‌ها حداقل معاونین بومی باشند که اگر زمانی جایگزین مدیر شدند با مشکلات استان آشنا باشند.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس در زمینه اختصاص بودجه‌های استانی گفت: برای سال بعد از ابتدای سال باید برنامه‌ریزی کنیم و به طور مثال بودجه پارک علم و فناوری استان ۴ میلیارد تومان بوده و این در حالی است که از نظر شاخص عملکرد جزو ۵ استان اول است و در دریافت بودجه آخر هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: پیگیر کمپ ماده ۱۶ جهت جمع‌آوری معتادین متجاهر و بیمارستان امام خمینی (ره) برای تأمین سلامت مردم و مدیران بومی در استان جهت تأمین رفاه حال مردم و رفع مشکلات ایشان هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار