کد خبر: ۵۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
بیجار-امام جمعه بیجار، حضرت زهرا(س) را الگوی کامل ولایتمداری دانست و گفت: سبک زندگی حضرت زهرا(س) باید در جامعه رواج داشته باشد.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام علی مرادی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه الگوی کاملی از تمام فضائل و خوبی‌ها هستند و سبک زندگی این امام معصوم باید بیش از پیش ترویج پیدا کند.

وی افزود: حضرت زهرا (س) در همه عرصه‌ها به‌خوبی از ولایت فقیه و اسلام ناب محمدی (ص) دفاع کرد و در این مسیر به شهادت رسید.

وی بابیان اینکه عبادت، ولایتمداری، انفاق و غیره ویژگی‌های حضرت زهرا (س) هستند، عنوان کرد: بصیرت‌شناسی حضرت فاطمه (س) باید سرلوحه همه ما قرار بگیرد.

امام جمعه بیجار اعلام کرد: سیره حضرت زهرا (س) الگویی برای تمام مردان و زنان عالم است چنان که امام زمان (عج) می‌فرمایند زندگی حضرت زهرا (س) برای من اسوه حسنه است پس بنابراین ما باید بیش از پیش به دنبال بهره بردن از فضائل این امام معصوم باشیم.

حجت‌الاسلام مرادی ایام فاطمیه را فرصتی مغتنم برای اشاعه بیش از پیش فرهنگ دینی دانست و بیان داشت: ایام فاطمیه فرصت مناسبی است تا بانوان از ساده زیستی، تربیت اولاد و صمیمیت در خانواده بهره بگیرند.

وی با تاکید بر برگزاری مراسم ایام فاطمیه و لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: بصیرت‌افزایی و شناخت حضرت فاطمه زهرا (س) باید محور اصلی برنامه‌ها و سوگواری ایام فاطمیه باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار