کد خبر: ۵۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
سنندج- مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج گفت: بخشنامه مربوط به شناسایی و رصد آموزش دانش‌آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی در ایام کرونا ارسال شده است

به گزارش آرانیوز:محمد سعید کنعانی در جلسه ستاد شاهد شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و با اشاره به جایگاه شهید و مقام شهادت، اظهار کرد: شهدا در روز قیامت شاهد و گواه انسان‌ها هستند و جایگاه و مقام رفیع آنها در همراه با گروه انبیا، اولیا، صدیقین و صالحین قرار دارد.

وی گفت: فرزندان شهدا یادگاران ارزشمندی از اسوه‌های مقاومت و ایثار و در مدارس شاهد مشغول به تحصیل هستند و اهتمام جدی و به‌کار بستن تمام توان و تلاش برای رشد و ارتقای این دانش آموزان ضروری است.

کنعانی خدمت در مدارس شاهد را یک فرصت دانست و ادامه داد: بخشنامه مربوط به شناسایی و رصد آموزش دانش آموزان فاقد دسترسی به فضای مجازی در ایام کرونا ارسال شده است.

به گفته مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج، در سطح ناحیه میزان دسترسی به فضای مجازی با تاکید بر بستر شاد ۸۶ درصد است و ۱۰ درصد آموزش‌ها در مدارس روستایی به‌صورت حضوری و تنها ۴ درصد از دانش آموزان از آموزش‌های تلویزیونی و بسته‌های آموزشی (درس‌نامه) استفاده می‌کنند و مدارس شاهد در آموزش‌های مجازی، در میان سایر مدارس سرآمد و موفق عمل کرده‌اند و رضایت نسبی خانواده‌ها را به دست آورده‌اند.

وی تصریح کرد: آسیب شناسی تطبیقی در همه امور مدرسه به خصوص تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات، شناخت نقاط ضعف و قوت مدرسه و راهکارهای اصلاحی به منظور بهبود امور به عنوان مهم‌ترین وظیفه مدیران مدارس شاهد تلقی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج با بیان اینکه در جلسات ستاد شاهد باید اساسی‌ترین موضوع بیان نظرات مدیران مدارس این مجموعه و رصد مسائل و مشکلات از زبان ایشان باشد، گفت: قبل از برگزاری جلسه تمامی مدیران نظرات و پیشنهادت خویش را به همراه مسائل و مشکلات مجموعه تحت تصدی خود ارسال کرده و بیان این موارد به شکل ویژه و نهایتاً مصوب کردن مواردی که به رشد و پیشرفت این مدارس منجر شود، یک اولویت است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار