کد خبر: ۵۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
اندیمشک - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات ویژه کرونا در اندیمشک به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش آرانیوز:سید ناصر حسینی  اظهار کرد: حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از کرونا و نیز اقشار آسیب‌پذیر از اولویت‌های مهم تصمیم‌سازان در شهرستان اندیمشک است.

وی افزود: یک هزار و ۴۲۵ پرونده تقاضای دریافت تسهیلات برای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کروونا در اندیمشک تشکیل شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اندیمشک گفت: به ۹۵ فقره پرونده از مجموع یک هزار و ۴۲۵ فقره پرونده مفتوح در اداره کار به میزان ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: در این زمینه بانک‌های عامل به خوبی به تعهدات خویش عمل کرده و یک گام در مسیر حمایت از کسب و کارهای آسیب‌پذیر ناشی از شرایط کرونا در اندیمشک برداشته شد.

حسینی تصریح کرد: از کلیه ظرفیت‌های قانونی موجود برای حمایت از کسب و کارهای آسیب‌پذیر از شرایط کرونا در اندیمشک با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرستان اندیمشک با جمعیتی افزون بر ۱۷۲ هزار نفر ۷۵ هزار دو واحد پتروشیمی، یک مجتمع فولاد اسفنجی، سه واحد سیکل ترکیبی و کارخانه سیمان علی رقم شرایط کرونایی کشور با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حال احداث دارد.

نظرشما
پربازدیدها