کد خبر: ۵۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
کرج - فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اقدامات برجسته پلیس در زمینه‌های اجتماعی، امنیتی و فضای مجازی گفت: نیروی انتظامی با تمام ظرفیت خود حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب است.

به گزارش آرانیوز:سردار حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان البرز با تسلیت ایام فاطمیه و سالگرد شهید قاسم سلیمانی و همچنین ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اولویت‌هایی که وجود دارد به صورت دوره‌ای بر اجرای دستورالعمل‌ها، تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در فرماندهی انتظامی استان‌ها نظارت ویژه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در استان البرز صورت گرفته است، افزود: استان البرز به واسطه تنوع قومیتی، وجود فرهنگ‌های مختلف و چند فاکتور دیگر از استان‌های مهم کشور محسوب می‌شود که همکاران بنده در این استان برای تأمین امنیت شهروندان با یک اقدام جهادی، بیشتر از توان و وقت خود گذاشته‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه پلیس با انجام اقدامات فرهنگی و آگاهی بخشی به شهروندان نقش برجسته‌ای در پیشگیری از جرایم دارد، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در سطح کشور با تمام توان و ظرفیت خودش حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب است.

گستردگی و تنوع مأموریت‌های پلیس بسیار بالاست

وی با بیان اینکه پلیس در زمینه‌های اجتماعی، امنیتی و فضای مجازی اقدامات برجسته‌ای را انجام داده است، ادامه داد: گستردگی و تنوع مأموریت‌های پلیس بسیار بالا بوده و حجم بالایی از کار از سوی نیروهای انتظامی صورت می‌گیرد.

سردار اشتری با اشاره به نقش برجسته پلیس در اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا یادآور شد: اقدامات مثبتی در راستای مقابله با بیماری کرونا از سوی پلیس انجام شده که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به مقابله با محتکران مواد ضدعفونی و اجرای محدودیت‌های اخیر اشاره کرد.

وی تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، مصوبات ستاد ملی کرونا باید انجام شود که تأکید پلیس نیز بر همین موضوع و حفظ سلامت شهروندان است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان متذکر شد: ما همه توان خود را به کار گرفته‌ایم تا مردم فهیم کشورمان در نهایت آرامش، زندگی خود را ادامه دهند و امیدواریم سرباز خوبی برای ولایت بوده و پاسدار خون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و شهدای حریم وطن و حرم باشیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار