کد خبر: ۵۹۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
کرج - نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: مشکلات حوزه نظارتی استان البرز باید توسط کارگروه‌های کارشناسی احصا شود.

به گزارش آرانیوز:علیرضا عباسی عصر شنبه در دیدار با دبیران کارگروه‌های تخصصی و هسته‌های اندیشه‌ورز دفتر نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دیدار و نشست‌های نمایندگان مجلس با وزیران و مسئولان اجرایی کشور باید بر اساس کارهای کارشناسی باشد و باید جلسات خروجی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات حوزه نظارتی استان باید توسط کارگروه‌های کارشناسی احصا شود، افزود: نماینده مجلس از مسئولان اجرایی استان موضوعات مختلف را پیگیری باید کند و برای اصلاح امور برنامه‌ریزی شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس ادامه داد: مشکلات مختلفی در حوزه آموزش، ورزش، صنعت و غیره در البرز وجود دارد که باید کارشناسان نقاط ضعف را به نماینده مجلس ارائه دهند تا نماینده از مسئولان اجرایی مطالبه کنند.

وی تصریح کرد: در برخی دستگاه‌ها دیده می‌شود که دوره‌های آموزشی بر اساس الگوی مدیریتی غربی برگزار می‌شود، چرا دوره‌های آموزشی در بعضی دستگاه‌ها بومی نیست، نباید این دوره‌های ضد ارزشی در دستگاه‌ها برگزار شود.

عباسی با تاکید بر اینکه سلامت، داشتن پیوست فرهنگی و تخصصی در دستگاه‌های اجرایی و برنامه‌های آنها باید دیده شود، خاطرنشان کرد: کارها در حوزه‌های مختلف باید کاملاً کارشناسی باشد و هر جا که حرف حق و کارشناسی زده می‌شود باید آن را پیگیری کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار