کد خبر: ۵۹۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴
گرگان- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: دین‌محوری، ولایتمداری و بصیرت از جمله خصائص سردار دل ها بود و این ویژگی ها باعث شد «حاج قاسم سلیمانی» یک مکتب شود.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام جعفر رعایتی بعدازظهر شنبه در گفتگوی تحلیلی تبیینی با موضوع بصیرت، ملت حسینی، مکتب شهید سلیمانی اظهار کرد: مردم در دنیا به دنبال اسطوره‌سازی سازی هستند اما ما شهدای بسیاری داریم که اسطوره بوده و به آنها افتخار می کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه باید در ترویج مکتب شهید سلیمانی سهم خود را به درستی ادا کنیم، افزود: همه افراد و گروه ها هنگام شهادت سردار اشک ریختند و این نشان می دهد که برخی مانند حاج قاسم هم به دنبال دنیا و هم دین مردم بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های سردار سلیمانی گفت: دین‌محوری، ولایتمداری و بصیرت از جمله خصائص سردار دل ها بود و این ویژگی ها باعث شد «حاج قاسم سلیمانی» یک مکتب شود.

رعایتی با بیان اینکه استکبارستیزی علاوه بر بصیرت نیاز به اعتقاد قلبی و ولایتمداری دارد، گفت: حاج قاسم سلیمانی به گونه‌ای عمل کرد که همه اعتقاد داشتند که در مقابل استکبار لحظه‌ای کوتاه نمی‌آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن همواره در مسیر دشمنی است و باید هوشیار باشیم، گفت: مردم با برگزاری یادواره شهدا مکتب شهید سلیمانی را ترویج کرده و دولتمردان هم باید عملکردشان را مانند شهید سلیمانی کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار