کد خبر: ۵۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
گرگان- آیین گرامیداشت سالگرد شهید قاسم سلیمانی با حضور جمعی از مسئولان در گلستان برگزار شد.

به گزارش آرانیوز:مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سرداران جبهه مقاومت عصر شنبه با حضور هادی حق شناس؛ استاندار گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی و حجت الاسلام جعفر رعایتی؛ فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان های استان برگزار و در این آیین حجت الاسلام علی رضایی، نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سخنرانی پرداخت.

نماینده ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در این مراسم اظهارکرد: زندگی شهید سلیمانی به سه بخش دفاع مقدس، تامین امنیت جنوب شرق کشور و نیروی قدس سپاه تقسیم شده و ایشان لحظه به لحظه در این سه برهه زمانی، خود را خادم مردم می دانست.

حجت الاسلام علی رضایی افزود: شهید سلیمانی به همه ما آموخت هرکس در پیشگاه خداوند مخلص تر شود عزیزتر خواهد شد.

وی بیان کرد: یقین دارم حاج قاسم در طول عمر خدمتی خود یک مورد هم از فرمان ولی امر مسلمین تمرد نکرد و با صلاحدید خویش آن را تغییر نداد.

رضایی گفت: ما معتقدیم هیچ خللی در راه حاج قاسم ایجاد نشده بلکه با خون این شهید بزرگوار جبهه مقاومت بیش از پیش با استحکامی پولادین پیش خواهد رفت.

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی ذوب در انقلاب بود و مطیع محض امر امام جامعه بود و قسم جلاله می خورد رمز عاقبت به خیری اطاعت از رهبری است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار