کد خبر: ۵۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
بجنورد- مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه خراسان شمالی با اشاره به آغاز هفته مقاومت گفت: اعزام گروه‌های جهادی و تیم های پزشکی به مناطق محروم استان از جمله برنامه‌های این هفته است.

به گزارش آرانیوز:حیدر علی پورزاهد با اشاره به برنامه‌های سپاه خراسان شمالی به مناسب هفته مقاومت (۱۳ الی ۱۸ دی ماه)، اظهار کرد: ۵۲۵ برنامه از سوی سپاه در همه شهرستان‌های استان انجام خواهد شد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی ادامه داد: از این تعداد ۶۰ عنوان برنامه به صورت محوری در همه شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی افزود: امروز و همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی، مراسم محوری گرامیداشت این روز در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان بجنورد با حضور مسئولان و سخنران کشوری برگزار خواهد شد.

پورزاهد بیان کرد: دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری یادواره شهدا و برگزاری جشنواره استانی سرود مقاومت از دیگر برنامه‌های اجرایی در این دهه است.

این مسئول همچنین از رونمایی دو جلد کتاب با عنوان «سردار مقاومت» و «سردار دل‌ها» که برگرفته از زندگی و سیره شهید حاج قاسم سلیمانی است، خبر داد.

وی در ادامه از برگزاری نشست‌های مختلف بصیرتی و سیاسی در سراسر استان و چند نشست تخصصی به صورت وبینار با حضور مهمانان کشوری خبر داد و افزود: اعزام گروه‌های جهادی جهت کمک به ساخت و ساز و بازسازی منازل نیازمندان در مناطق محروم، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و توزیع بسته معیشتی بین نیازمندان استان از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار