کد خبر: ۵۹۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
کرج - فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: شهید سلیمانی نمادی از انسان پاک باخته برای خدا بود که خود را فدا کرد تا امت اسلامی را نجات دهد.

به گزارش آرانیوز:سردار سید یوسف مولایی صبح جمعه در مراسم نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرج اظهار کرد: امروز در مراسم شهیدی هستیم که ادبیات ایثار، جهاد و شهادت را ارتقا بخشید.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی هم‌رزم شهید باکری، همت، کاظمی بودند اما برای خودشان قاموس و یک واژه‌نامه جدیدی از ایثار و جهاد و شهادت پس از جنگ ترسیم و تبیین کردند و برای ما به یادگار گذاشتند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: این شهید بزرگوار ویژگی‌ها و خصیصه‌های عجیبی داشتند که هر کسی این شهید را شناخت دل به این شهید سپرد.

وی تصریح کرد: هیچ‌کسی نمی‌تواند با هیچ مقداری از بودجه کار فرهنگی و تلاش بتواند در کل دنیا محبت مردم را جلب کند و برای خودش ذخیره‌ای درست کند اما شهید سلیمانی توانست.

محبت سردار سلیمانی در دل مردم منطقه جای گرفته است

سردار مولایی اظهار کرد: ترامپ خبیث می‌گوید ما ۷ هزار میلیارد دلار خرج کردیم که در خاورمیانه چراغ خاموش بمانیم اما این امر محقق نشده و مردم منطقه از آمریکا متنفر هستند، در مقابل محبت شهید سلیمانی در دل همه نشسته است.

وی با بیان اینکه در این زمینه آیه مبارک ۹۵ سوره مریم جواب ما را می‌دهد، گفت: خداوند در این آیه می‌فرماید کسی که ایمان آورد و عمل صالح انجام داد، خداوند محبتی از او در دل همه می‌گذارد و این محبت خدایی است و خریدنی نیست، این امر فرمول خوبی برای اجراست چراکه در دنیا همه دوست دارند مورد محبت قرار بگیرند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی نماد و مجسم این فرمول بود که می‌بینیم از عراق و افغانستان و سوریه همه دوستداران این شهید هستند.

حاج قاسم نماد انسان پاکباخته برای خداست

وی با بیان اینکه سال گذشته در عراق با دوستان عراقی به دیدار یکی از بزرگان و رؤسای عشایر رفتیم، تصریح کرد: رئیس عشیره گفت اگر شهید سلیمانی نبود معلوم نبود ناموس و زندگی ما دست چه کسی بود.

سردار مولایی در پایان متذکر شد: این امر نشانگر این است که شهید سلیمانی نمادی از انسان پاک باخته برای خدا بود که خود را فدا کرد تا امت اسلامی را نجات دهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار