کد خبر: ۵۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷
گرگان- استاندار گلستان با تاکید بر اینکه عدم فضای مناسب در اماکن عمومی نباید مانع اقامه نماز مومنان شود، گفت: برپایی و اقامه نماز در جامعه عاملی تاثیرگذار در کاهش معضلات اجتماعی و بزهکاری در

به گزارش آرانیوز:هادی حق شناس ظهر چهارشنبه در ششمین اجلاس استانی نماز استان گلستان اظهار کرد: در سال گذشته همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان گلستان که با حضور رئیس ستاد اقامه نماز برگزار شد، استانداری گلستان تفاهم نامه ای با ستاد اقامه نماز کشور در هفت بند منعقد کرد.

وی افزود: طی یک سال گذشته تلاش کردیم همه هفت بندی که در انعقاد این تفاهم نامه گنجانده شده بود اجرایی شده است و تلاش کردیم شرایطی را فراهم کنیم که عدم فضای مناسب در اماکن عمومی و یا خصوصی مانع اقامه نماز مومنان نشود.

استاندار گلستان ادامه داد: همه ما مکلف هستیم که تسهیلات اقامه نماز را برای همه کارکنان در دستگاه های اجرایی فراهم کنیم و لذا باید نمازخانه های دستگاه های اجرایی در بهترین مکان باید در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه نمازخانه های ادارات باید در نقطه مطلوب و شرایط مناسب باشند، تصریح کرد: اقامه نماز عامل بازدارندگی در جامعه است و همچنین می تواند یکی از مهم ترین تضامین رعایت حق الناس در جامعه باشد.

حق شناس تاکید کرد: برپایی و اقامه نماز در جامعه عاملی تاثیرگذار در کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی و بزهکاری در استان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار