کد خبر: ۵۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه ولایت مداری باعث خلق حماسه هایی چون ۹ دی می شود، گفت: راه مردم همواره از فتنه گران جدا بوده است.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر امروز در دیدار جمعی از مسئولان فرهنگی خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: با ولایت بودن حماسه‌هایی چون هشت سال دفاع مقدس، نهم دی‌ماه ۸۸ و شکست داعش توسط مدافعان حرم را آفریده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه مردم در روز ۹ دی با بصیرتی مثال‌زدنی به صحنه آمدند، گفت: در فتنه ۸۸ استکبار جهانی و بسیاری از نظام‌های اروپایی حامی فتنه گران بودند؛ به‌گونه‌ای که با رسانه‌های خود مردم را به شورش و مقابله با نظام و ولایت فراخواندند و از همان روزهای نخستین اعلام کردند که حامی فتنه گران هستند.

وی افزود: در آن مقطع بیش از ۱۷ بیانیه با مضامین یکسان برای ترغیب مردم به شورش علیه نظام و ولایت صادر شد؛ اما در این بین رهبر معظم انقلاب فریب‌خوردگان را به راهکارهای مسالمت‌آمیز و سیر مراحل قانونی فرامی‌خواند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه دوری از ولایت موجب خسارت‌های زیادی به مردم می‌شود، تصریح کرد: تاریخ گویای بسیاری از چیزهاست؛ به‌گونه‌ای که دیدیم دوری مردم از امام حسین (ع) چه بر سر مردم و آن امام بزرگوار آورد.

امام جمعه بجنورد در انتها با اشاره به اینکه مسیر مردم از فتنه گران جداست، گفت: فتنه گران جدای از توده‌های مردم هستند؛ زیرا مردم ایران با حضور در صحنه‌های متفاوت ثابت کرده‌اند که دلداده سالار شهیدان، ولی‌فقیه و بسیاری از ارزش‌های اسلامی هستند به‌گونه‌ای که با بصیرت مثال‌زدنی خود، همانند سیلاب کل فتنه را شستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار