کد خبر: ۵۹۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
رشت- نماینده رشت در مجلس با اشاره به حماسه به یادماندنی هشتم دی ماه سال ۸۸ گیلانیان، گفت: ایرانیان با حضور در صحنه های حساس خواب دشمن را به کابوس تبدیل می کنند.

به گزارش آرانیوز:سید علی آقازاده  با اشاره به هشتم دی ماه، سالروز حماسه تاریخی مردم گیلان در برابر فتنه ۸۸، اظهار کرد: این حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی نقش بسته است.

وی افزود: مردم بصیر گیلان در سال ۸۸ در حرکتی کاملاً خودجوش، یک روز زودتر از سایر استان‌ها، فتنه گران را ناکام کرده و هوشیاری و بیداری خود را به نمایش گذاشتند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گیلانیان را مردمی بصیر، اهل بینش و با درایت عنوان و اضافه کرد: گیلانیان در هشت دی بار دیگر همچون تاریخ پر افتخار این مرز و بوم در صحنه حاضر و رؤیای دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گیلانیان در حماسه ۸ دی سال ۸۸ با حضور خود در صحنه نشان دادند که نسبت به اتفاقات بی‌توجه نبوده و از آگاهی و بصیرت بالایی برخوردار هستند، گفت: حماسه هشتم و نهم دی ایرانیان به دشمنان فهماند که اگر تصور می‌کنند می‌توانند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند، کور خوانده‌اند چرا که ملت ایران نظام را متعلق به خود می‌دانند.

وی نگهبان اصلی نظام اسلامی را ملت ایران دانست که محکم و با درایت در گردنه‌ها و فراز و فرودها همواره پای انقلاب ایستاده و نقشه‌های شوم دشمن را نقش بر آب کردند، افزود: دشمن با توطئه‌های مختلف اعتماد مردم را نشانه گرفته و با شیوه‌های مختلف درصدد جدا کردن مردم از انقلاب بوده اما مردم ما آگاهانه در همه صحنه‌ها مقابل دشمنان و بدخواهان نظام ایستاده و با حضور به هنگام خود حماسه‌های فراموش ناشدنی را خلق کرده‌اند.

آقازاده به مشکلات اقتصادی کشور اشاره و با بیان اینکه وجود این مشکلات نشانه سو مدیریت و ناکارآمدی مسئولان است، ادامه داد: نمایندگان مردم در مجلس یازدهم با تمام توان تلاش می‌کنند تا باری از مشکلات مردم برداشته شود ثبات اقتصادی به کشور بازگردد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار