کد خبر: ۵۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
سنندج- مدیرکل حوزه ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتب امام راحل است و این سازمان، رسالت خود می‌داند که برای ترویج، تبلیغ و معرفی این مکتب تلاش کند.

به گزارش آرانیوز:علیرضا نادعلی ظهر امروز در نشست بررسی برنامه‌های استانی عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج اعلام کرد: جبهه فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی باید با هم در استان کار کنند و عملیات حاج قاسم سلیمانی چه تمام شود چه نشود، مکتب حاج قاسم سلیمانی، مکتب امام راحل است و سازمان تبلیغات اسلامی، رسالت خود می‌داند که برای ترویج، تبلیغ و معرفی این مکتب تلاش کند.

وی با بیان اینکه همه باید علاوه بر انجام رسالت خود زمینه جذب افراد دیگر برای فعالیت در مکتب حاج قاسم را فراهم کنیم، افزود: جلوگیری از موازی‌کاری و از هم بی‌خبری نیازمند همکاری و تعامل در کنار هم است تا بتوانیم شاهد تداوم عملیات حاج قاسم و استمرار کمک‌های مواسات، همدلی و فعالیت‌های مومنانه باشیم.

وی اعلام کرد: جبهه فکری و فرهنگی به معنای فعالیت همه نهادها از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، خاتم الاوصیا و غیره در کنار هم است و نباید هیچکدام خود را از خدمت به خلق خدا و در راه خدا جدا بدانند چرا که مکتب حاج قاسم نیز همین هدف را دنبال می‌کند.

نادعلی با بیان اینکه نام شهید قاسم در میان همه مردم ما چه شیعه و چه سنی جاری است، اضافه کرد: همه باید برای ترویج و تبلیغ این مکتب تلاش کنیم.

وی اعلام کرد: جریان همدلی و کمک‌های مومنانه، جریان مدافعان سلامت، پویش به یاد حاج قاسم برای کمک به متضرران دوره کرونا و جریان مطالبه گری در طرح ملی عملیات حاج قاسم دیده شده و در برش استانی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

دریایی مدیر خاتم الاوصیای کردستان نیز در این نشست بیان کرد: جبهه مردمی انقلاب و شبکه حاکمیتی باید در کنار هم باشند تا بتوانند فعالیت‌های اثرگذار فرهنگی در کشور و استان اجرا کنند.

وی افزود: با همراهی و جریان مردمی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد و باید از ظرفیت مردمی در همه فعالیت‌ها استفاده برد.

وی خاطر نشان کرد: طرح عملیات حاج قاسم سلیمانی نقطه شروع همکاری و تعامل خاتم الاوصیا با تبلیغات اسلامی است و در فعالیت‌های فرهنگی همکاری و تعامل خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست بیان کرد: نام شهید حاج قاسم سلیمانی بر سر زبان‌ها جاری است و همه فعالیت‌هایی که در دو ماه اخیر در استان در راستای عملیات شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شده است همگی بیانگر تلاش همه همکاران استان و ادارات تابعه است.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان با بیان اینکه اقدامات گسترده‌ای در استان کردستان در ایام کرونا به ویژه در راستای اجرای عملیات حاج قاسم سلیمانی انجام شد، اضافه کرد: اهدای خون روحانیون شیعه و سنی در ایام کرونا برای کمک به بیماران، راه‌اندازی کانون مشاوره پزشکی، جذب خیرین، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی از جمله فعالیت‌های انجام شده است.

وی بیان کرد: از عناصر فعال استان هیئات مذهبی است که در استان فعالیت‌ها را پیش می‌برند و در ایام مناسبتی سال به ویژه در حوزه فعالیت عملیات حاج قاسم اقدام به فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای حمایت از نیازمندان و تهیه بسته‌های معیشتی کردند.

وی با بیان اینکه روحانیون اهل سنت واسطه بین سازمان و نظام اسلامی با مردم هستند، افزود: روحانیون نیز اداره تبلیغات اسلامی استان و شهرستان‌ها را برای رساندن کمک به نیازمندان یاری و در اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم فعالیت داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های ارزشمندی در استان صورت گرفته است که راه‌اندازی یازده صفحه اینستاگرام، انعکاس اخبار در خبرگزاری‌ها، هفته‌نامه‌های محلی و روزنامه‌های سراسری، همکاری با کانال‌های تلگرامی پرمخاطب استانی از جمله اقدامات حوزه خبر و روابط عمومی بوده است.

رئیس شورای هیئات مذهبی کردستان، مسئول روابط عمومی، رؤسای ادارات تابعه نیز در این نشست گزارشی از روند فعالیت‌های انجام شده در شهرستان‌های مختلف و در قالب عملیات حاج قاسم سلیمانی ارائه دادند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار