کد خبر: ۵۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: ارتقای سطح مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به یک نهاد فرهنگی باید در اولویت باشد و از تجربیات پیشکسوتان دینی و مدیریتی برای تحقق این مهم استفاده شود.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج اظهار کرد: از خدمات مدیریت سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تقدیر می‌کنیم و رسم خوبی نیست که از گذشتگان به نیکی یاد نکنیم.

وی افزود: جا به جایی ها برای تحول است و جامعه هدف برای مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در استانی که بیش از ۸۰ درصد جمعیت آن اهل سنت هستند باید همواره مدنظر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شوق به کار و قداست کار خدمت به طلاب و روحانیون از جمله مواردی است که مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را منحصر به فرد کرده است چرا که این نهاد منتسب به مرجعیت و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: تصمیم گرفتیم که هیچ فردی خارج از مجموعه کارکنان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برای مدیریت این مرکز اضافه نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به یک نهاد فرهنگی باید در اولویت باشد و از تجربیات پیشکسوتان استفاده شود تا ابداعات و کارهای جدید عملی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیازمند دمیدن نفسی تازه و ابتکارات جدید است و این نهاد باید به یک تشکیلاتی تبدیل شود که بتواند علمای نخبه و توانمند را تربیت کند.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: تمرکز زدایی و حفاظت از زحمات و خدمات گذشته از جمله مواردی است که در دوران مدیریت جدید آن را دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ارتقای سطح معیشت طلاب و روحانیون باید ارتقا پیدا کند و توجه ویژه ای به ارتقای سطح علمی علما و روحانیون شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار