کد خبر: ۵۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
سنندج- شورای معتمدین و خیرخواهان انقلابی استان کردستان با تجمیع ۱۸ حزب شناسنامه دار و جمعی از نخبگان کردستانی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش آرانیوز:منصور نصرتی شعار، سخنگوی شورای معتمدین و خیرخواهان انقلابی استان کردستان اظهار کرد: کردستان سرشار از استعدادها و ظرفیت‌های بسیار انسانی و منابع خدادادی است و باید این ظرفیت‌ها در مسیر توسعه این منطقه مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: فعالان سیاسی ۱۸ حزب شناسنامه دار انقلابی استان، با همکاری و همراهی جمعی از معتمدین و خیرخواهان دلسوز و انقلابی با رأی اعضا برای این شورا انتخاب شده‌اند، اما این ظرفیت فراهم است تا سایر تشکل‌های علاقمند به توسعه استان و هر فردی که در هر جای ایران اسلامی دغدغه توسعه کردستان را دارد بتواند در کمیته‌های تخصصی آن مشارکت کند.

نصرتی شعار خاطرنشان کرد: پیرو منویات گهربار رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه پیشکسوتان و معتمدین انقلابی این است که تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند و هدف غایی این شورا معرفی جوانان انقلابی و نخبگان متعهد کردستانی برای نقش آفرینی مستقیم در روند توسعه استان است.

وی افزود: با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان بارقه‌ای از امید در دل انقلابیون و دلسوزان توسعه کردستان روشن شد و پیرو دعوت ایشان برای وحدت و همدلی نیروهای علاقه‌مند به نظام، خود را مکلف به ایجاد یک شورای دائمی متشکل از دلسوزان و نخبگان استان دانستیم تا به بتوانیم به صورت عملی نقش خود را ایفا کنیم.

نصرتی شعار از عملکرد ضعیف برخی مدیران اجرایی در استان به عنوان عاملی در مسیر کاهش مشارکت اجتماعی و بی اعتمادی عمومی یاد کرد و گفت: امیدواریم با حضور حجت الاسلام حسینی مدیرکل دادگستری استان شاهد ارتقای اعتماد عمومی و تقویت نظارت بر بدنه اجرایی استان و مقابله با سودجویان و متخلفان باشیم.

سخنگوی شورای معتمدین و خیرخواهان انقلابی استان کردستان تصریح کرد: این شورا با هدف مطالبه گری و ارتقای مشارکت عمومی در تمامی عرصه‌ها شکل گرفته و محدود به افراد یا گروهی خاص در زمانی خاص نیست.

وی افزود: به همین علت از همه دلسوزان کردستان در هر نقطه از کشور برای عضویت در این شورا دعوت به‌عمل آورده و انتظار داریم در مسیر تعالی و عزت این خطه از میهن اسلامی نقش آفرینی کنند و زمینه را برای حضور افراد توانمند در همه زمینه‌ها فراهم کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار