کد خبر: ۵۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
بجنورد- امام جمعه شیروان گفت: سردار سلیمانی نماد مقاومت در جهان است و قطعاً خونش بر ضرر ظالمان و مستکبرین خواهد بود و هرچه او را بیشتر بشناسیم و بشناسانیم به انقلاب خدمت کرده‌ایم.

به گزارش آرانیوز:، حجت‌الاسلام حسین تکمیلی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی نماد مقاومت در جهان است و قطعاً خونش بر ضرر ظالمان و مستکبرین خواهد بود.

امام جمعه شیروان ادامه داد: به هر میزان که ما این شهید عزیز را بیشتر بشناسیم و بشناسانیم خدمت بزرگی را به انقلاب کرده ایم.

وی افزود: انقلاب اسلامی هر سال در دهه بصیرت از نهم تا نوزدهم دی‌ماه یک بازبینی بصیرت دارد و مراسم این ایام سبب بصیرت افزایی در جامعه می‌شود.

تکمیلی اضافه کرد: هرچند وقت تعدادی از افراد سوار قطار انقلاب می‌شوند و تعدادی از قطار انقلاب پیاده می‌شوند که این همان رویش‌ها و ریزش‌های انقلاب است، این امر نه‌تنها به انقلاب و نظام لطمه نخواهد زد بلکه انقلاب را بیمه و قوی خواهد کرد.

امام‌جمعه شیروان تصریح کرد: ما نباید تنها به گذشته انقلابی خود افتخار کنیم بلکه باید مدام بصیرت افزایی داشته باشیم تا خدای‌ناکرده دچار ریزش نشویم؛ چرا که بصیرت با شناختن راه‌ها به دست می‌آید و نه شناخت انسان‌ها.

وی با تأکید بر گرامیداشت شایسته سالگرد شهادت شهید سلیمانی، افزود: تا حالا در هیچ مناسبتی به اندازه سالگرد شهادت سردار سلیمانی ندیده‌ام که مردم مراجعه کنند و بگویند امسال چه برنامه‌ای برای سالگرد دارید که این نشانه توجه مردم به انقلاب اسلامی و علاقه‌مندی به این شهید است.

حجت‌الاسلام تکمیلی در ادامه گفت: درسی که امروز جامعه انقلابی ایران به آن نیازمند است این است که اگر می‌خواهید دشمنانتان را حقیر و بی‌مقدار کنید با آگاهی و بصیرت در میدان دفاع از ولایت و امامت اقدام کنید.

امام‌جمعه شیروان اضافه کرد: بر همین اساس بود که امت انقلابی در فتنه ۸۸ چشم دشمن را از حدقه درآورد و با حماسه ۹ دی توانست قدرت انقلابی خود را به رخ دنیا بکشد.

وی در انتها گفت: ملت ایران همچنین در فتنه ۹۸ با قیام خودجوش و جدا کردن مرز خود از اغتشاشات توانست تیغ دشمن را کند کرده و از کار بیندازد و به تعبیر امام خامنه‌ای ملت ایران تمام توطئه دشمن را نابود کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار