کد خبر: ۵۹۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
یزد ـ رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: حوادث ترافیکی استان یزد که آمار آن در حوزه شهری و جاده ای در طول یک ماه به به بیش از ۷۳۰ مورد رسید، ۱۱ کشته بر جا گذاشت.

به گزارش آرانیوز:احمد دهقان  با اشاره به اینکه بیشترین ماموریت‌ نیروهای اورژانس یزد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، اظهار داشت: در آذرماه گذشته ۷۳۷ ماموریت حوادث ترافیکی در حوزه شهری و جاده ای توسط نیروهای اورژانس انجام شد که این حوادث، ۱۱ کشته بر جا گذاشت.

وی عنوان کرد: بر اثر این حوادث، ۶۲۲ نفر نیز در بیمارستان‌های استان بستری شدند و برخی از مصدومان حوادث دچار معلولیت و آسیب‌های جدی شدند.

دهقان با اشاره به حوادثی که منجر به بستری افراد در بیمارستان‌ها توسط نیروهای اورژانس شده است، بیان کرد: هزار و ۹۷۵ نفر در طول یک ماه گذشته توسط اورژانس به بیمارستان‌ها انتقال داده و بستری شدند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد، آمار فوتی‌های غیرترافیکی یزد در آذرماه گذشته را ۱۷۷ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۳ نفر از این افراد بر اثر مسمومیت با الکل فوت شدند.

وی، بیشترین آمار ماموریت‌های اورژانس استان در یک ماه گذشته را مربوط به کووید ۱۹ دانست و اظهار داشت: نزدیک به ۷۰۰ ماموریت در این زمینه توسط اورژانس انجام شد.

دهقان یادآور شد: بیماریهای تنفسی با ۲۴۵ مورد، بیماری‌های قلبی با ۲۲۶ مورد، سقوط از ارتفاع با ۱۷۸ مورد، مسمومیت با ۸۶ مورد، سکته مغزی با ۲۳ مورد و مسمومیت با گاز با ۱۳ مورد بیشترین ماموریت‌های نیروهای اورژانس استان یزد را در این مدت به خود اختصاص داد.

نظرشما
پربازدیدها