کد خبر: ۵۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
همدان- مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار گفت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در خانواده‌ها را باید جدی بگیریم.

به گزارش آرانیوز:فاطمه کتابی اصل در جلسه تربیت و تعالی و تبیین گفتمان انقلاب که با حضور مسئولان پایگاه‌های مقاومت و مربیان حلقات شجره طیبه صالحین در حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار برگزار شد، اظهار کرد: برای پی بردن به گفتمان انقلاب باید شناخت صحیحی از وضعیت انقلاب اسلامی داشته باشیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، انقلابی باشیم و انقلابی بمانیم.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم با شناخت کامل گفتمان انقلاب است، گفت: تبیین گفتمان انقلاب با ویژگی‌های انقلابی از جمله ایمان، روحیه انقلابی و جهادی، ولایتمداری، بصیرت، روحیه اجتماعی و فرهنگی، طالب علم و پژوهش و روحیه حمایت از مستضعفین و مبارزه با مستکبرین و… محقق می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان بهار با بیان اینکه لزوم تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی در خانواده‌ها را باید جدی بگیریم، افزود: امروز باید گفتمان انقلاب اسلامی را برای نسل جدید بازگو و اهمیت آن را برای آنان تبیین کنیم.

وی بهترین شیوه زندگی فردی و اجتماعی و دستیابی به اهداف والای انسانی را درس گرفتن از آموزه‌های قرآن و سیره انبیا برشمرد و تقویت اعتقادات اسلامی و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی را از مهمترین موضوعات عنوان کرد.

کتابی‌اصل در پایان از خواهران بسیجی خواست: به این مسائل اهتمام ویژه داشته باشند و در جلسات بصیرتی شجره طیبه صالحین به گسترش فرهنگ اسلامی و سبک زندگی اسلامی در خانواده‌ها اقدام کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار