کد خبر: ۵۹۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
سنندج- مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ماموران راهداری در جاده های مواصلاتی استان ۳۴۸ ماشین گرفتار در برف و کولاک را رهاسازی کردند.

به گزارش آرانیوز:دانش زندی  اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر شاهد بارش برف و کولاک در جاده‌های مواصلاتی استان بودیم که با تلاش راهداران هم اکنون همه جاده‌های اصلی و فرعی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: ۲۳۶ نفر از راهداران خدوم در نقاط مختلف استان در ۲۴ ساعت اخیر بیش از ۶ هزار کیلومتر باند از راه‌های استان کردستان را برف روبی کرده‌اند.

زندی خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۴۸ ماشین گرفتار در برف و کولاک نیز توسط راهداران رهاسازی شد و خدمات ایمنی به آنان ارائه شد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان در ادامه سخنان خود به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش ۱۰ درجه‌ای دما طی روزهای پیش رو اشاره کرد و گفت: به دلیل افت دما شاهد بروز یخبندان و برودت در جاده‌های مواصلاتی استان خواهیم بود و این مهم رعایت موارد ایمنی توسط رانندگان را دوچندان می‌کند.

زندی اظهار کرد: اکیپ‌های راهداری به صورت مستمر در محورهای استان مستقر شده و اقدام به نمک پاشی و رفع لغزندگی می‌کنند، اما لازم است رانندگان تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار