کد خبر: ۵۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مردم به ویژه جوانان در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب تأکید کرد و گفت: ملت ایران همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش آرانیوز:آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست مسئولان کارگروه‌های تخصصی بزرگداشت دهه فجر با بیان اینکه ملت ایران در کنترل بیماری کرونا نمونه‌ای مثال زدنی در دنیا هستند، گفت: شایسته است از کادر درمان، مسئولین اجرایی، گروه‌های جهادی و دیگر ارگان‌های مربوطه جهت فعالیت‌های مستمر و پایدار برای کنترل ویروس کرونا قدردانی شود.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بسیاری از قدرت‌های بزرگ دنیا مقابل این بیماری به زانو در آمده‌اند، افزود: با درایت مقام معظم رهبری بسیاری از مشکلات کشور از جمله بلایای طبیعی و تحریم‌ها به خوبی حل و فصل می‌شود.

وی با بیان اینکه حرکت انقلاب اسلامی در حال تداوم است، تصریح کرد: ملت ایران همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نزدیکی ایام الله ۲۲ بهمن و دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی مایه عزت ملت ایران شد. انقلاب اسلامی ایران برگرفته از شعائر الهی است.

وی با تاکید بر اینکه در برگزاری مناسبت‌های مختلف خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باید مورد عنایت قرار گیرند، اظهار کرد: شهدا چشم و چراغ جمهوری اسلامی و مردم انقلابی هستند و رسانه‌ها باید با تولید محتوا نیز ارزش‌های انقلاب را به نسل‌های آتی منتقل کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور میدانی مردم در مناسبت‌ها و صحنه‌های برای حساس نظام و انقلاب، افزود: متولیان امر نیز باید حضور داشته و زمینه حضور میدانی مردم و برگزاری مراسم به صورت مردمی را فراهم کنند.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه اختلاف سلیقه سیاسی برای ملت ملاک نیست، اضافه کرد: جوانان جامعه هدف دشمن برای ضربه به انقلاب هستند باید در این زمینه مسئولان و دستگاه‌ها متولی و مربوطه هوشیار باشند.

امام جمعه رشت در ادامه گفت: از صدا و سیما انتظار می‌رود با تولید برنامه‌های فاخر در مناسبت‌های انقلاب اسلامی به تبیین آرمان‌ها و اهداف انقلاب و انتقال آن به نسل جوان بپردازد.

انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی را شکست

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) هسته اصلی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: امام (ره) با ایمان راسخ موفق شد انقلاب اسلامی را در ایران به وجود آورند و نور امیدی برای مستضعفان شد.

محمود قاسم نژاد با اشاره به اینکه با وقوع انقلاب اسلامی هیمنه استکبار جهانی به رهبری امام (ره) و ملت ایران شکسته شد، بیان کرد: ۲۲ بهمن نماد خروش ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار