کد خبر: ۵۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
سنندج- امام جمعه سنندج گفت: مناطق حاشیه نشین متعددی در سنندج وجود دارد و دغدغه اصلی شهروندان خدمت رسانی متوازن در تمامی نقاط شهر است.

به گزارش آرانیوز:ماموستا فایق رستمی صبح چهارشنبه در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج از تلاش‌های مجموعه شهرداری برای خدمت رسانی به مردم تقدیر کرد و گفت: کمبودها و مشکلاتی در حوزه خدمات شهری داریم که باید با همت مضاعف رفع شود.

وی افزود: شهروندان سنندجی به ویژه مناطق منفصل شهری و حاشیه نشین همواره در تمامی محافل اجتماعی و فرهنگی نسبت به نامتوازن بودن خدمات و امکانات شهری انتقاد داشته و این دغدغه آنان کاملاً به حق است.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با برنامه ریزی منسجم در راستای توسعه متوازن خدمات تلاش کنند و مناطق کمتر توسعه یافته را در اولویت قرار دهند.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود از انجام پروژه‌های بزرگ و زیربنایی در شهر سنندج طی چند سال اخیر به عنوان همتی ستودنی نام برد و گفت: امید است در سایه همدلی و انسجام بین مجموعه شورا و شهرداری شاهد انجام کارهای بزرگ‌تری باشیم.

امام جمعه سنندج خدمت به مردم را یکی از توفیقات الهی عنوان کرد و گفت: امانت داری و حفاظت از بیت المال از جمله ویژگی‌های یک مدیر شایسته است.

ماموستا رستمی اظهار کرد: انجام پروژه‌های نشاط آفرین و رفع مشکلات پیش روی معیشت و سکونت سالم مردم از جمله اموری است که شورا و شهرداری سنندج باید در این مسیر تمام تلاش خود را به کار گیرند.

در ادامه این نشست نیز شهردار سنندج بخشی از عملکرد سه ساله این نهاد عمومی را در حوزه عمرانی، فرهنگی و زیربنایی تسریع کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار