کد خبر: ۵۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
سنندج- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مهم‌ترین اولویت ما تقویت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و رسیدن این نهاد انقلابی به جایگاه اصلی خود در مرکز استان و شهرستان‌هاست.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در جمع اعضای شورای عالی افتا اهل سنت کردستان اظهار کرد: طی چهار ماه حضور در کردستان در اوقات غیر اداری ساعت‌ها زمان را برای رصد وضعیت استان گذاشته‌ایم و در این راستا به شهرستان‌های مختلف استان نیز سفر کرده‌ایم.

وی افزود: تقویت حمایت‌ها از طلاب و روحانیون منطقه از جمله اولویت‌های است که مقام معظم رهبری در حکم بنده بر آن تاکید داشته‌اند و در این راستا مهم‌ترین اولویت ما تقویت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و رسیدن این نهاد انقلابی به جایگاه اصلی خود در مرکز استان و شهرستان‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: ضرورت رسیدن مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به جایگاه اصلی خود از جمله مواردی است که انتظار داریم توسط مدیر جدید این مرکز و مجموعه همکاران وی مدنظر قرار گیرد.

وی افزود: احساس کردیم بدنه مدیریتی مرکز بزرگ دچار مقداری تحلیل و رخوت شده و نیاز به یک نفس تازه و حضور فردی با تجربه داشت که حجت‌الاسلام عسگری را به لحاظ تجربه انسانی و توانمندی مدیریتی به عنوان مدیر جدید مرکز انتخاب کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از تلاش‌های حجت‌الاسلام منتظری مدیر سابق مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با حضور مدیر جدید شاهد رونق بیشتر مرکز در حوزه وظایف مختلف نسبت به جامعه هدف باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان، تربیت روحانیون و طلاب عالم و مسلط به آداب و روش طلبگی را از اولویت‌های مهم در سیاست‌های جدید مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور دانست.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی تاکید کرد: برای رسیدن به اهداف مدنظر نیاز به کادرسازی و تقویت بخش‌های مختلف داریم لذا در استخدام و بکارگیری افراد در مرکز بزرگ نباید ملاک فقط روحانی‌بودن باشد.

وی اظهار کرد: تمرکز زدایی در جذب نیروها، چرخشی کردن مدیریت شهرستان‌ها، تدوین سند راهبردی جامع در حوزه فرهنگی، تقویت بنیه علمی روحانیون و استفاده از ظرفیت علمی نخبگان و اندیشمندان کردستان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار