کد خبر: ۵۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
دزفول- رئیس مرکز بهداشت دزفول گفت: تیم مراقبتی طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حال انجام نمونه‌گیری (تست سریع) از تمامی موارد در تماس نزدیک با مبتلایان کرونا در این شهر است.

به گزارش آرانیوز:رضا پورآیین اظهار کرد: طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دزفول از ۱۵ آذرماه سال جاری آغاز شده است که در این طرح ۸۷ تیم حمایتی، ۸۷ تیم مراقبتی و ۳۳ تیم نظارتی کل این شهر را پوشش می‌دهند.

وی افزود: در این طرح که به صورت محله و خانواده محور در حال انجام است، پس از شناسایی اولین مورد بیماری، در اسرع وقت تیم مراقبتی به درب منزل بیمار اعزام می‌شود و از تمامی موارد در تماس با بیمار، نمونه‌گیری (تست سریع) انجام خواهد شد و نتیجه آزمایش پس از ۳۰ دقیقه در همان محل به افراد اعلام می‌شود؛ ضمن اینکه آموزش‌های لازم در خصوص رعایت شرایط قرنطینگی و بهداشت فردی نیز به خانواده‌ها آموزش داده می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت دزفول از مردم درخواست کرد که همکاری لازم را در این خصوص با تیم مراقبتی داشته باشند.

پورآیین با بیان اینکه افراد مشارکت‌کننده در تیم مراقبتی شامل مراقبین سلامت، بهورزان، کارشناسان بیماری‌ها، پرستار، نیروهای بسیج و هلال احمر هستند، هشدار داد: لازم است شهروندان مراقب افراد سودجو که خود را در قالب تیم مراقبتی معرفی می‌کنند، باشند.

به گزارش مهر، شهر دزفول از نظر شیوع کرونا در وضعیت زرد قرار دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار