کد خبر: ۵۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
بجنورد- مسئول روابط عمومی سپاه بجنورد گفت: بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ بسته میوه در حاشیه شهر و روستاهای بجنورد توسط گروه‌های جهادی تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد

به گزارش آرانیوز:به نقل از روابط عمومی بسیج بجنورد، اسماعیل علی آبادی، اظهار کرد: گروه‌های جهادی بسیج با همکاری مردم شهرستان بجنورد، با توجه به مشکلات اقتصادی و تأثیرات شیوع ویروس منحوس کرونا، شبی زیبا و پرخاطره ای را برای خانواده‌های نیازمند شهرستان بجنورد رقم زدند.

مسئول روابط عمومی سپاه بجنورد ادامه داد: با مشارکت خیرین و مردم و تلاش‌های خستگی ناپذیر بسیجیان شهرستان در شب‌های منتهی به ولادت با سعادت حضرت زینب (س) که مقارن با شب یلدا بود، در قالب پویش «یلدای سلیمانی ها» بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ بسته میوه به ارزش متوسط هر بسته ۲۵۰ هزار ریال در بین خانواده‌های نیازمند حاشیه شهر و روستاهای شهرستان بجنورد توزیع شد.

وی افزود: در این ایام علاوه بر توزیع بسته‌های میوه، بیش از ۷۵۰ بسته مواد غذایی نیز به ارزش متوسط هر بسته یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توسط گروه‌های جهادی شهرستان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع شد.

علی آبادی اضافه کرد: این کمک‌های مومنانه بیش از این آمار و ارقام بوده که توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج صورت گرفته است، چه بسا گروه‌های جهادی مردمی، مراکز نیکوکاری نیز در این راستا خدمات برجسته دیگری را نیز ارائه داده‌اند که این کمک‌ها بیشتر از اینها می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه بجنورد با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت (۹ دی تا ۱۹ دی)، گفت: دهه بصیرت امسال با فرا رسیدن سالروز حماسه ۹ دی آغاز و با سالروز قیام مردم قم در ۱۹ دی ماه به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: در این هفته مناسبت‌های بزرگی همچون سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی (۱۳ دی) و اربعین شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده (۱۸ دی) بوده و سپاه و بسیج شهرستان بجنورد نیز برنامه‌ها و پویش‌های متنوعی را برای این ایام تدارک دیده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار