کد خبر: ۵۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
کرج - رئیس کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان البرز از کم‌لطفی شهرداری کرج نسبت به جشنواره البرز پاییزی من گلایه کرد.

به گزارش آرانیوز:رضا خادم‌الحسینی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در آغاز سال ۱۳۹۹ کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان البرز تصمیم گرفت تا انجام کار در حوزه‌های فرهنگی و هنری تعطیل نشود و این مهم در نظر گرفته شود که ما می‌توانیم نوع فعالیت‌های خود را تغییر دهیم و وارد فضای جدید از نوع کار کردن در بخش فرهنگ و هنر شویم.

وی ادامه داد: با آغاز فصل پاییز این کمیسیون در نظر گرفت تا مسابقه عکاسی در دو بخش حرفه‌ای با دوربین عکاسی و نیمه‌حرفه‌ای با دوربین گوشی‌های تلفن همراه برگزار کند.

رئیس کمیسیون فرهنگ و هنر مجمع جوانان البرز استقبال البرزی‌ها را از این جشنواره بسیار خوب ارزیابی و بیان کرد: بیشترین شرکت‌کنندگان ما بانوان البرزی بودند و با توجه به اینکه شهرداری کرج علی‌رغم قول‌هایی که داده بودند رد هیچیک از مراحل اطلاع‌رسانی یاری‌گر ما نبودند تعداد ۱۱۸ اثر به جشنواره ارسال شد و در نهایت ۶ نفر خانم برندگان با استعداد و خوش‌سلیقه ما بودند.

جشنواره البرز پاییزی ثبت ملی می‌شود

وی در خصوص نحوه برگزاری این اختتامیه بیان کرد: اختتامیه جشنواره به همت شورای مشورتی مجمع جوانان، اداره فرهنگ و ارشاد و شورای شهر ماهدشت برگزار شد و نسبت به کم‌لطفی شهرداری کرج نسبت به برگزاری این برنامه بسیار گله‌مند هستیم و امیدواریم که دیگر در حوزه فرهنگ و هنر که می‌تواند نقطه عطف پویایی استان برای جوانان باشد دیگر شاهد این بی‌مهری‌ها نباشیم.

خادم‌الحسینی از ثبت ملی این جشنواره در کشور برای سال‌های آینده خبر داد و تصریح کرد: البرز یک استانی با حضور تمامی قومیت‌های کشور است و تمامی افرادی که در البرز زندگی می‌کنند و یا حتی بنا به دلایلی از این استان می‌گذرند، می‌توانند تصاویر خود را برای دوره‌های بعدی جشنواره ارسال کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار