کد خبر: ۵۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
بجنورد- امام جمعه بجنورد با تاکید بر لزوم استفاده از قشر جوان در مجموعه هلال احمر، گفت: هلال احمر با همکاری سایر دستگاه ها در طرح مواسات فعال بوده اما نیاز است این رزمایش ادامه داشته باشد.

به گزارش آرانیوز:حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر امروز در دیدار اعضای جمعیت هلال احمر خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، با تاکید بر اینکه عضویت در این مجموعه مردمی یک افتخار است، اظهار کرد: عضویت در این مجموعه بسیار پربرکت است و باید این کار جدای از سایر فعالیت‌ها دیده شود.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: اعضای جمعیت هلال احمر همواره به حوادث سر و کار دارند و پیوسته به استقبال خطر می‌روند لذا فعالیت در این نهاد متفاوت با سایر دستگاه‌ها است.

وی با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوادثی همچون زلزله، سیل، برف و کولاک و… افزود: اکنون بیماری کرونا هم بر سایر فعالیت‌ها افزوده شده و هلال احمر در این جبهه نیز فعال است.

حجت الاسلام نوری در ادامه بر اهمیت حضور هلال احمر در بزنگاه‌های مهم و استفاده از نیروهای جوان و ورزیده تاکید کرد و گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر با نیت خداپسندانه و خدمت به مردم، حوادث را به جان می‌خرند و از جان خود مایه می‌گذارند؛ این کار از چنان اجری نزد پروردگار برخوردار است که در صورت جان باختن در این مسیر، شهید به حساب می‌آیند.

امام جمعه بجنورد برگزاری طرح مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه توسط جمعیت هلال احمر را اقدامی ارزشمند برشمرد و بیان داشت: جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه‌ها و گروه‌های جهادی این کار را به خوبی انجام می‌دهد اما لازم است همچنان این فعالیت توسط تمام دستگاه‌ها و مردم ادامه داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار