کد خبر: ۵۸۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: به منظور تجلیل از مجاهدت های مدافعان سلامت همزمان با سالگرد ولادت حضرت زینب(س) پویش ملی سپاس در استان اجرایی می شود.

به گزارش آرانیوز:حجت‌الاسلام احمد حاتمیان جمعه شب در جلسه برنامه‌ریزی پویش ملی سپاس اظهار کرد: امسال برای تکریم کادر بهداشت و درمان پویشی در سطح کشور با عنوان «پویش سپاس» راه‌اندازی شده است که بر اساس این پویش و به مناسبت روز پرستار از شهدای مدافع سلامت استان‌ها تجلیل خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدای مدافع سلامت استان و تکریم از پرستاران و پزشکان در بیمارستان‌ها از جمله برنامه‌های محوری پویش سپاس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطر نشان کرد: مجموعه تبلیغات اسلامی هر سال به همت هیئات مذهبی با اهدای گل از پرستاران بیمارستان‌ها در سالروز ولادت حضرت زینب (س) تقدیر کرده است و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و به پاس قدردانی از خدمات خستگی ناپذیر جامعه پرستاری برنامه ویژه ای را اجرایی خواهد کرد.

حجت الاسلام حاتمیان افزود: نصب لوح افتخار و تقدیر از مدافعان سلامت در ۵ بیمارستان محوری استان و تکریم خانواده معزز ۵ شهید مدافع سلامت استان از دیگر برنامه‌هایی است که در قالب پویش سپاس اجرایی خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار