کد خبر: ۵۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
بجنورد- مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از اشتغال به کار ۲۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مراکز کاریابی در ۸ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش آرانیوز:به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، مجید الهی راد از اشتغال به کار ۲۱۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق مراکز کاریابی در ۸ ماهه امسال خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان شمالی بابیان اینکه کمیته امداد به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و همچنین استفاده از ظرفیت بنگاه‌های کاریابی زمینه توانمندی مددجویان را فراهم می‌کند گفت: این نهاد با توجه به نیازهای کارفرمایان، آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای را به مددجویان ارائه می‌دهد و بعد از آن با معرفی افراد آموزش‌دیده به کارفرمایان، مؤسسات کاریابی و شرکت‌های خدماتی زمینه اشتغال‌زایی آن‌ها را فراهم می‌کند.

وی یادآور شد: طبق برنامه پیش‌بینی‌شده امسال ۳۴۴ نفر از مددجویان از طریق بنگاه‌های کاریابی صاحب شغل می‌شوند.

الهی راد همچنین به بسته‌های تشویقی در نظر گرفته‌شده برای کارفرمایان اشاره کرد و گفت: این بسته‌ها شامل پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه است که باهدف ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی همچنین از طرح حمایت بیمه‌ای کارفرمایان به ازای به‌کارگیری مددجویان این نهاد خبر داد و تصریح کرد: بر اساس این طرح، کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را به‌کارگیری کنند از پرداخت حق بیمه کارگری تا دو سال معاف هستند.

وی در انتها بیان داشت: همچنین پرداخت ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با اقساط ۷ ساله و سود ۴ درصد از بسته‌های تشویقی برای کارفرمایانی است که برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شغل ایجاد کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار