کد خبر: ۵۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲
نهاوند- سرپرست اداره بهزیستی نهاوندگفت: بیش از ۷۲ میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی نهاوند در سال ۹۹ ختصاص یافت و ۶۰ درصد این مبلغ توسط افراد دارای معلولیت جذب شد.

به گزارش آرانیوز:مریم سلگی با اشاره به پرداخت بیش از ۴۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی نهاوند، اظهار کرد: بیش از ۷۲ میلیارد ریال تسهیلات در سال ۹۹ برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی نهاوند اختصاص یافته که بیش از ۶۰ درصد این مبلغ توسط افراد دارای معلولیت جذب شده است.

وی افزود: این تسهیلات تاکنون به ۱۸۷ متقاضی پرداخت شده که از این تعداد ۹۶ نفر آنها از افراد دارای معلولیت بوده که با تشکیل پرونده و طرح در کمیته اشتغال شهرستان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

سرپرست اداره بهزیستی نهاوند بیان کرد: بانک کشاورزی با پرداخت مبلغ ۲۷ میلیارد ریال و پست بانک با پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال به ترتیب بیشترین و کمترین سهم در پرداخت این تسهیلات را به عنوان بانک عامل به عهده داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر متقاضیان زیادی برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی در بین افراد دارای معلولیت و به‌طور کلی همه مددجویان وجود دارد، متذکر شد: این افراد به دلیل نداشتن ضامن از دریافت این تسهیلات با وجود داشتن سایر شرایط محروم هستند.

نظرشما
پربازدیدها