کد خبر: ۵۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
رشت- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان با بیان اینکه پژوهش در استان به صورت مسئله محور است، گفت: در حال حاضر یک درصد سهم پژوهشی دستگاه‌های اجرایی قانونمند شده است.

به گزارش آرانیوز:کیمیا تنهایی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بهتر شدن وضعیت اتخاذ رویکرد پژوهشی طی سال‌های اخیر در استان گیلان، تصریح کرد: در حال حاضر یک درصد سهم پژوهشی دستگاه‌های اجرایی قانونمند شده و رویکرد تقاضا محور دارد و به مسائل استان اختصاص می‌یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گیلان افزود: دو محور اصلی که دستگاه‌های اجرایی استان گیلان بر روی آن کار کردند مربوط به جهش تولید و پیامدهای ناشی از بیماری کووید ۱۹ و اثرات آن بر حوزه اقتصادی و اجتماعی است.

وی با بیان اینکه پژوهش در استان گیلان به صورت مسئله محور شده است، اضافه کرد: در سال ۹۶، برنامه پویایی اشتغال گیلان مورد مطالعه قرار گرفت و طی آن ۱۰ رسته که بیشترین اشتغالزایی را داشتند انتخاب شده و تسهیلات نیز مطابق آن اختصاص یافت.

تنهایی ادامه داد: سال گذشته اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان دو طرح کاربردی در حوزه زنجیره ارزشی ارائه کرد و به عنوان دستگاه برتر نیز شناخته شد و طی آن حلقه‌های مفقوده زنجیره ارزش را بررسی کردند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار